Catalunya Ràdio 2017
Catalunya Ràdio estrena la proposta digital innovadora de +CatRàdio i tanca el 2017 amb dos rècords d’audiència: 635.000 oients diaris de mitjana i la millor onada de la història

Catalunya Ràdio estrena la proposta digital innovadora de +CatRàdio i tanca el 2017 amb dos rècords d’audiència: 635.000 oients diaris de mitjana i la millor onada de la història
Canvi profund en l’oferta de continguts de Catalunya Ràdio amb l’arribada de la nova direcció, sense renunciar al compromís amb el servei públic i la incidència social
Catalunya Ràdio té la millor audiència digital dels darrers 4 anys, amb un milió d’usuaris únics el passat gener
La CCMA ha registrat una mitjana mensual de 2.667.000 usuaris únics a Catalunya, cosa que suposa un creixement del 4,8% respecte al 2019
Any d’audiències rècord en l’entorn digital, amb un 46% dels internautes de Catalunya que han triat els mitjans digitals de la CCMA per informar-se i entretenir-se
TV3 registra una mitjana mensual de 2.516.000 usuaris únics i Catalunya Ràdio també obté un creixement d’audiència destacable arribant a 519.000 usuaris únics mensuals
Any d’audiències rècord en l’entorn digital: més d’un terç dels internautes de Catalunya han triat els mitjans digitals de la CCMA per a informar-se i entretenir-se
Replantejament estratègic de la CCMA durant el 2016 a YouTube, on TV3 fa arribar continguts a noves audiències mentre Catalunya Ràdio aposta pel consum d’àudio al web
Entrevistes de Joan Barril, Xavier Graset, Lídia Heredia, Mònica Terribas, Montse Jené, Pere Ríos i Joan Salicrú que m’han fet com a blogaire, director de l’ACN i de Catalunya Ràdio
Cinc temporades, de 2010 a 2015, com a col·laborador de Xavier Graset a Catalunya Ràdio, en un format relaxat allunyat de la crispació d’altres tertúlies
Durant tres temporades, de 2011 a 2014, explicava totes les novetats d’Internet i els avenços tecnològics a la secció ‘Xarxa.cat’ del programa de Xantal Llavina a Ràdio 4
L’expansió territorial i la internacionalització van acompanyades del llançament de la Catalan News Agency per explicar Catalunya al món en anglès, així com la publicació del primer Llibre d’estil