Catalunya Ràdio 2016
Canvi profund en l’oferta de continguts de Catalunya Ràdio amb l’arribada de la nova direcció, sense renunciar al compromís amb el servei públic i la incidència social
Canvi profund en l’oferta de continguts de Catalunya Ràdio amb l’arribada de la nova direcció, sense renunciar al compromís amb el servei públic i la incidència social
Catalunya Ràdio té la millor audiència digital dels darrers 4 anys, amb un milió d’usuaris únics el passat gener
La CCMA ha registrat una mitjana mensual de 2.667.000 usuaris únics a Catalunya, cosa que suposa un creixement del 4,8% respecte al 2019
Any d’audiències rècord en l’entorn digital, amb un 46% dels internautes de Catalunya que han triat els mitjans digitals de la CCMA per informar-se i entretenir-se
TV3 registra una mitjana mensual de 2.516.000 usuaris únics i Catalunya Ràdio també obté un creixement d’audiència destacable arribant a 519.000 usuaris únics mensuals
Any d’audiències rècord en l’entorn digital: més d’un terç dels internautes de Catalunya han triat els mitjans digitals de la CCMA per a informar-se i entretenir-se
Replantejament estratègic de la CCMA durant el 2016 a YouTube, on TV3 fa arribar continguts a noves audiències mentre Catalunya Ràdio aposta pel consum d’àudio al web
Treballem en una proposta de servei molt més similar al d’una OTT, amb l’afegit de la nostra oferta de canals lineals