Catalunya Ràdio 2016
Canvi profund en l’oferta de continguts de Catalunya Ràdio amb l’arribada de la nova direcció, sense renunciar al compromís amb el servei públic i la incidència social
Canvi profund en l’oferta de continguts de Catalunya Ràdio amb l’arribada de la nova direcció, sense renunciar al compromís amb el servei públic i la incidència social
Catalunya Ràdio té la millor audiència digital dels darrers 4 anys, amb un milió d’usuaris únics el passat gener
La CCMA ha registrat una mitjana mensual de 2.667.000 usuaris únics a Catalunya, cosa que suposa un creixement del 4,8% respecte al 2019
Any d’audiències rècord en l’entorn digital, amb un 46% dels internautes de Catalunya que han triat els mitjans digitals de la CCMA per informar-se i entretenir-se
TV3 registra una mitjana mensual de 2.516.000 usuaris únics i Catalunya Ràdio també obté un creixement d’audiència destacable arribant a 519.000 usuaris únics mensuals
Any d’audiències rècord en l’entorn digital: més d’un terç dels internautes de Catalunya han triat els mitjans digitals de la CCMA per a informar-se i entretenir-se
Replantejament estratègic de la CCMA durant el 2016 a YouTube, on TV3 fa arribar continguts a noves audiències mentre Catalunya Ràdio aposta pel consum d’àudio al web
Entrevistes de Joan Barril, Xavier Graset, Lídia Heredia, Mònica Terribas, Montse Jené, Pere Ríos i Joan Salicrú que m’han fet com a blogaire, director de l’ACN i de Catalunya Ràdio
Cinc temporades, de 2010 a 2015, com a col·laborador de Xavier Graset a Catalunya Ràdio, en un format relaxat allunyat de la crispació d’altres tertúlies
Vaig ser tertulià d’El matí de Catalunya Ràdio la temporada 2008-2009 amb Neus Bonet i l’estiu de 2012 amb Francesc Soler
Els 19 àudios del programa dedicat a Internet en què hi vaig participar com a col·laborador de Vicent Partal els anys 2008, 2009 i 2010 i entrevistat el 2011 i 2017
Conversa amb Mariola Dinarès en el desè capítol del seu podcast de Catalunya Ràdo dedicat al benestar dels usuaris