ChatGPT revoluciona les xarxes amb imatges a l’estil Ghibli i eclipsa Google
La nova funció de generació d’imatges ha creat una onada viral. OpenAI es posiciona com a creadora de tendències digitals amb cultura de meme
La nova funció de generació d’imatges ha creat una onada viral. OpenAI es posiciona com a creadora de tendències digitals amb cultura de meme
OpenAI anuncia un advent nadalenc ambiciós. Vol arribar als 1.000 milions d’usuaris el 2025, introduir anuncis a ChatGPT per competir amb Google i afronta demandes al Canadà per drets d’autor
Antoni Esteve proposa que parlem d’intel·ligència humana augmentada. Elon Musk, aliè a les crítiques per la seva presentació de Tesla, redobla la seva aposta per Donald Trump. Aquest 2024 serà per emmarcar
Geoffrey Hinton obté el Nobel de Física i Demis Hassabis el de Química. Premi a la IA més útil per a la humanitat i a les veus responsables. OpenAI, la gran perdedora, rep el cop de Meta
El CEO de la startup de ChatGPT, Sam Altman, més sol però més fort que mai després d’un any turbulent, recapta 6.600 milions de dòlars de gegants com Microsoft, Nvidia, SoftBank i Thrive Capital
Celebració de 20 anys com a bloguer amb un Algoritme Transparent especial. OpenAI treballa en una nova tecnologia de raonament anomenada ara Strawberry, que al novembre va desencadenar la crisi interna
Continua el bany de Runway a xarxes amb Gen-3 Alpha. Elon Musk anuncia per a l’agost Grok 2, la nova IA de xAI i X. Algoritme Transparent dedica una cançó amb Suno al futbolista Lamine Yamal
OpenAI, Google i Microsoft mostren les seves cartes en 10 dies decisius per a la popularització de la IA. Apple ho farà al juny. Nvidia supera les expectatives del mercat amb els seus xips
Apple aparca el seu cotxe i aposta per la IA per sorprendre’ns aquest any. Espanya invertirà en un model d’IA amb les llengües oficials. Un MWC de rècord amb més robots i cotxes que mòbils, i molta IA
Navegant per el futur incert dels assistents de veu en l’era de la intel·ligència artificial
El creixement digital ha estat espectacular gràcies a apostes de continguts com Adolescents iCat, que fa el salt a programa diari d’iCat a Catalunya Ràdio, i amb una estratègia a YouTube i xarxes socials per captar nova audiència i rejovenir-la
Catalunya Ràdio entra a Alexa, aposta pels podcasts de qualitat com ‘Tor’ i registrada una xifra històrica d’audiència en la tercera onada de l’EGM, amb 644.000 oients diaris