Catalunya Ràdio 2021
Catalunya Ràdio, que guanya l’Ondas després 11 anys per “Crims”, reformula 4 hores de la mà d’Òscar Fernández i Elisenda Carod amb “La tarda de Catalunya Ràdio” i la incorporació de Quim Morales
Catalunya Ràdio, que guanya l’Ondas després 11 anys per “Crims”, reformula 4 hores de la mà d’Òscar Fernández i Elisenda Carod amb “La tarda de Catalunya Ràdio” i la incorporació de Quim Morales
El lideratge de Catalunya Ràdio entre els usuaris joves a internet, on la ràdio pública és la primera entre aquest públic, i el creixement de consum digital experimentat els últims anys han merescut un impuls nou a l’aplicació per a mòbils i tauletes
El creixement digital ha estat espectacular gràcies a apostes de continguts com Adolescents iCat, que fa el salt a programa diari d’iCat a Catalunya Ràdio, i amb una estratègia a YouTube i xarxes socials per captar nova audiència i rejovenir-la
Catalunya Ràdio entra a Alexa, aposta pels podcasts de qualitat com ‘Tor’ i registrada una xifra històrica d’audiència en la tercera onada de l’EGM, amb 644.000 oients diaris
Catalunya Ràdio estrena la proposta digital innovadora de +CatRàdio i tanca el 2017 amb dos rècords d’audiència: 635.000 oients diaris de mitjana i la millor onada de la història
Canvi profund en l’oferta de continguts de Catalunya Ràdio amb l’arribada de la nova direcció, sense renunciar al compromís amb el servei públic i la incidència social
Catalunya Ràdio té la millor audiència digital dels darrers 4 anys, amb un milió d’usuaris únics el passat gener
La CCMA ha registrat una mitjana mensual de 2.667.000 usuaris únics a Catalunya, cosa que suposa un creixement del 4,8% respecte al 2019
Any d’audiències rècord en l’entorn digital, amb un 46% dels internautes de Catalunya que han triat els mitjans digitals de la CCMA per informar-se i entretenir-se
TV3 registra una mitjana mensual de 2.516.000 usuaris únics i Catalunya Ràdio també obté un creixement d’audiència destacable arribant a 519.000 usuaris únics mensuals
Any d’audiències rècord en l’entorn digital: més d’un terç dels internautes de Catalunya han triat els mitjans digitals de la CCMA per a informar-se i entretenir-se
Replantejament estratègic de la CCMA durant el 2016 a YouTube, on TV3 fa arribar continguts a noves audiències mentre Catalunya Ràdio aposta pel consum d’àudio al web