Catalunya Ràdio, la ràdio que creix

Catalunya Ràdio obté 569.000 oients diaris i és l’única gran emissora que puja audiència en un context general de descens de la ràdio generalista

Catalunya Ràdio, la ràdio que creix
Catalunya Ràdio retalla 90.000 oients diaris a RAC1, i es distancia de la Ser de 110.000 oients més

Catalunya Ràdio suma 569.000 oients diaris a la tercera onada de l’Estudi General de Mitjans (EGM) de l’any 2021. La ràdio pública és l’única de les grans emissores que suma audiència respecte a l’onada anterior: 65.000 oients més, un 13%, en un entorn de descens general del consum. Gairebé tots els programes de la nostra oferta sumen oients, cosa que permet retallar gairebé 90.000 oients diaris la diferència amb RAC1 i incrementar en 110.000 la distància respecte a la Cadena SER.


“El matí de Catalunya Ràdio”, de Laura Rosel, suma 400.000 oients diaris, 53.000 més que a l’onada anterior. Gran estrena de “La tarda de Catalunya Ràdio”, amb Òscar Fernández i Elisenda Carod. Debuten amb un resultat històric de 122.000 oients diaris, i doblen els registres de l’última referència. Resultat històric del “Tot costa” de Jordi Costa i Sònia Gelmà, que s’enfila als 103.000 oients diaris, i millora molt notable del “Catalunya nit” de Kilian Sebrià, que se situa amb 54.000 i és l’informatiu més escoltat de la seva franja.

Pràcticament tots dels programes sumen audiència. Lideren la seva franja “La nit dels Ignorants”, de Xavier Solà, “En guàrdia”, d’Enric Calpena, i “Solidaris” de Mercè Folch, i la repetició de “El búnquer” d’en Peyu, Jair Domínguez i Neus Rossell, que lidera a la matinada. El cap de setmana, “El suplement” de Roger Escapa suma 90.000 oients i n’aconsegueix 368.000 els dissabtes. Els diumenges el programa arriba als 280.000. “Crims”, de Carles Porta, incrementa en 15.000 persones el seu registre i se situa amb 43.000 oients acumulats a l’EGM. I el Catalunya Migdia amb Neus Bonet és l'informatiu més escoltat del cap de setmana, amb 61.000 oients els dissabtes i 59.000 els diumenges. Cal recordar que tot coincideix amb un moment de gran augment del consum digital dels productes de Catalunya Ràdio, que al novembre va fregar el milió d’usuaris únics a Comscore. Catalunya Informació frega els 100.000 oients diaris; Catalunya Música augmenta en 11.000 oients la seva audiència i se situa en 34.000 oients diaris, i iCat Fm arriba als 46.000 oients diaris.

Estigues al dia. Subscriu-te al butlletí