Èxit de l'estrena d'Adolescents iCat
L'estrena d'"Adolescents iCat" d'aquest diumenge, a les 21.00, va tenir una excel·lent acollida en el seu canal de vídeo a YouTube, amb 5.000 visualitzacions, que se sumen a les 3.400 a Instagram que ha tingut des de la seva presentació, dimarts 13 de novembre. Aquestes primeres dades indiquen que es tracta d'un projecte de la ràdio pública amb molta projecció que ha connectat amb el públic adolescent i que li permet arribar a nous públics. Amb el lema "Entre hormona i hormona, neurona", l'espai audiovisual multiplataforma d'iCat és de periodicitat setmanal i d'una hora de durada. Està destinat als "millennials" i a la generació Z, joves d'entre 13 i 20 anys, i combina continguts que van de l'entreteniment a la informació de servei, passant per l'educació i els valors, i té el plat fort en una entrevista setmanal amb algun convidat de referència per al públic jove.
Catalunya Música: "Adolescents iCat" arrenca amb 5.000 visualitzacions a YouTube
Nació Digital: «Adolescents iCat» s'estrena amb bona nota a YouTube