Per molts anys, Catalunya Ràdio #CR35



És impossible resumir 35 anys d’història de Catalunya Ràdio en quatre paràgrafs. Cadascú de nosaltres en faria un relat diferent i personalitzat perquè la ràdio pública ha estat una companya de viatge tant en la nostra quotidianitat com també en els dies especials, des d’aquell llunyà 20 de juny del 1983. Com a director, una les primeres coses que detectes quan entres a la casa és que la implicació dels professionals de la ràdio va més enllà d’una relació laboral. I això també ho experimenten els oients. La gent que ens escolta sap que Catalunya Ràdio és alguna cosa més que un mitjà de comunicació. Que és part de la seva vida i que és també una eina de construcció d’una societat millor, que va complint amb totes les dificultats els objectius que es va marcar en aquell llunyà estiu dels anys 80 quan va sortir en antena per primer cop.



Hem passat situacions de tota mena. Hem explicat amb la màxima professionalitat moments duríssims per a la societat que ens escolta, experiències històriques com els Jocs Olímpics de Barcelona 92, i hem informat i informem del que passa al món amb el rigor i la professionalitat de la nostra gent. I amb visió pròpia. També ens hem anat adaptant com a mitjà als canvis tecnològics i socials. El 1983 la redacció era plena de màquines d’escriure i 35 anys més tard les xarxes socials i internet han entrat de ple a l’eix de la nostra manera d’expressar-nos.

Volia compartir amb tots vosaltres la felicitació per aquests 35 anys i també l’energia que transmet la ràdio per mirar al futur amb força. Estem preparats per als reptes que se’ns presentin, per seguir adaptant-nos a les noves realitats i per seguir al peu del canó per mantenir-nos fidels als objectius d’una ràdio nacional i pública de primer nivell.

Us convido també a participar activament en la jornada de portes obertes que farem demà en commemoració del 35è aniversari. El camí és aquest. Obrir-nos i estar en relació permanent amb la gent que hi ha a l’altra banda del transistor o del telèfon mòbil.

Post publicat al blog En sintonia
 

Estigues al dia. Subscriu-te al butlletí