#CatRàdioEsMou amb bons resultats d'audiència digital

Els àudios de Catalunya Ràdio han experimentat un creixement de consum del 16,4%, amb un increment del 8,4% dels usuaris que escolten la ràdio en directe. A la web de l’emissora, creix un 11% el temps per visita als nostres continguts, mentre que a l’app de Catalunya Ràdio els usuaris han augmentat un 28% i les sessions, un 54%. Aquestes dades indiquen una tendència generalitzada al major consum digital de ràdio, però sobretot demostren que les novetats i els canvis a la programació 2016-2017 connecten de ple amb un tipus d’oient més acostumat a la web, les xarxes i l’app. El consum d’àudio del directe de Catalunya Ràdio, comparant les dues primeres setmanes d’aquesta temporada i el mateix període de la passada, ens aporta algunes dades força rellevants d’usuaris únics. S’ha produït un creixement d’audiència en pràcticament totes les hores del dia. ‘Tot costa’, amb Jordi Costa i Sònia Gelmà, és el programa que millora més els resultats de la seva franja (+59%). ‘Catalunya Vespre’, amb Kílian Sebrià i Sílvia Cóppulo, incrementa un 51,3% respecte a l’oferta anterior (‘Catalunya Vespre’ i ‘Les mil i una nits’). L’emissió nocturna del programa de Maria de la Pau Janer també puja molt l’audiència en l’àmbit digital en la franja de les 3 de la matinada (+52,6%).
‘El matí de Catalunya Ràdio’ amb Mònica Terribas augmenta un 12% el nombre d’usuaris que l’escolten en directe en l’entorn digital. ‘Popap’ de Mariola Dinarès obté un creixement del 5,8% d’usuaris en la franja de la 1 del migdia. ‘El club de la mitjanit’ de Francesc Garriga registra un creixement del 24% dels usuaris que l’escolten en directe, amb una punta de consum (+30,8%) entre les 23:00 i 24:00. ‘Estat de Gràcia’ amb Roger de Gràcia incrementa un 7,6% de 18:00 a 19:00 hores.
‘El suplement’ de Ricard Ustrell puja un 25% els usuaris del cap de setmana que l’escolten en directe en la seva franja d’emissió, de 08:00 a 14:00. Durant el cap de setmana, s’ha constatat un increment d’audiència sostingut durant tot el dia.
Catalunya Ràdio ha iniciat la temporada amb un impacte digital que ens estimula a seguir treballant pensant en el conjunt de l’audiència.
(Article publicat al blog En sintonia)