#CatRàdioEsMou amb bons resultats d'audiència digital

#CatRàdioEsMou amb bons resultats d'audiència digital
Catalunya Ràdio ha començat la temporada amb molta empenta. La nova identitat sonora de l’emissora i els canvis profunds a la graella van acompanyats d’uns excel•lents resultats d’audiència en l’àmbit digital. Els canvis a la ràdio són lents, però a l’espera del veredicte de les successives onades de l’EGM hi ha una realitat objectivable: el consum digital. És per això que el lema #CatRàdioEsMou ja és una realitat a la web, l’app i les xarxes socials. Catalunya Ràdio ha experimentat un creixement les dues primeres setmanes de la nova temporada respecte l’anterior en tots els canals digitals. La comparativa entre les dues primeres setmanes d’aquesta i l’anterior temporada posa de manifest el retorn més enllà de la notorietat que #CatRàdioEsMou ha aconseguit a les xarxes socials.

Els àudios de Catalunya Ràdio han experimentat un creixement de consum del 16,4%, amb un increment del 8,4% dels usuaris que escolten la ràdio en directe. A la web de l’emissora, creix un 11% el temps per visita als nostres continguts, mentre que a l’app de Catalunya Ràdio els usuaris han augmentat un 28% i les sessions, un 54%. Aquestes dades indiquen una tendència generalitzada al major consum digital de ràdio, però sobretot demostren que les novetats i els canvis a la programació 2016-2017 connecten de ple amb un tipus d’oient més acostumat a la web, les xarxes i l’app. El consum d’àudio del directe de Catalunya Ràdio, comparant les dues primeres setmanes d’aquesta temporada i el mateix període de la passada, ens aporta algunes dades força rellevants d’usuaris únics. S’ha produït un creixement d’audiència en pràcticament totes les hores del dia. ‘Tot costa’, amb Jordi Costa i Sònia Gelmà, és el programa que millora més els resultats de la seva franja (+59%). ‘Catalunya Vespre’, amb Kílian Sebrià i Sílvia Cóppulo, incrementa un 51,3% respecte a l’oferta anterior (‘Catalunya Vespre’ i ‘Les mil i una nits’). L’emissió nocturna del programa de Maria de la Pau Janer també puja molt l’audiència en l’àmbit digital en la franja de les 3 de la matinada (+52,6%).

El matí de Catalunya Ràdio’ amb Mònica Terribas augmenta un 12% el nombre d’usuaris que l’escolten en directe en l’entorn digital. ‘Popap’ de Mariola Dinarès obté un creixement del 5,8% d’usuaris en la franja de la 1 del migdia. ‘El club de la mitjanit’ de Francesc Garriga registra un creixement del 24% dels usuaris que l’escolten en directe, amb una punta de consum (+30,8%) entre les 23:00 i 24:00. ‘Estat de Gràcia’ amb Roger de Gràcia incrementa un 7,6% de 18:00 a 19:00 hores.

El suplement’ de Ricard Ustrell puja un 25% els usuaris del cap de setmana que l’escolten en directe en la seva franja d’emissió, de 08:00 a 14:00. Durant el cap de setmana, s’ha constatat un increment d’audiència sostingut durant tot el dia.

Catalunya Ràdio ha iniciat la temporada amb un impacte digital que ens estimula a seguir treballant pensant en el conjunt de l’audiència.

(Article publicat al blog En sintonia)
 

Estigues al dia. Subscriu-te al butlletí