#pressingCUP o la vella nova política
'#pressingCUP o la vieja nueva política', artículo de @saulgordillohttp://t.co/BPILXVGOeM Léelo con tu perfil 2.0 pic.twitter.com/qRespRV05T
— El Periódico (@elperiodico) October 4, 2015
L’entorn de la Candidatura d’Unitat Popular (CUP) ha rebut, durant els primers dies de ressaca electoral, una campanya a les xarxes socials perquè un parell o tots els seus diputats recolzin Artur Mas com a candidat a la reelecció. Els ciberactivistes de la CUP han aprofitat l’allau de tuits suposadament organitzats pel que ells denominen el #CamamillaParty per capgirar l’assumpte i ironitzar sobre l’efectivitat de tal moguda, amb el hashtag #pressingCUP. Estàvem acostumats a les cibercampanyes electorals i al llançament d’etiquetes a Twitter per captar l’atenció i destacar per sobre dels rivals polítics.
(Llegiu l'article sencer publicat a El Periódico de Catalunya [PDF], també en castellà)