Marc Cortés

Foto: Enrique Dans
CORTÉS, Marc@marccortes (Barcelona, 1974). Llicenciat en Dret i MBA per ESADE, expert en desenvolupament de negoci i màrqueting digital, és soci-director i director general de RocaSalvatella, consultora especialitzada en la transformació digital dels negocis. Compagina l’activitat professional amb la docència, al departament de Marketing d’ESADE, on fa classes de màrqueting i negoci digital en diversos programes MBA i Executive Education. Ha treballat a ‘La Caixa’, participant en el desenvolupament d’activitat a Internet, i anteriorment va fer consultoria estratègica a Accenture. El 2009 va publicar el llibre 'Iníciate en el Marketing 2.0' sobre l’ús dels nous mitjans online en el màrqueting relacional, i el mateix any 'Nanobloging', el primer llibre en espanyol dedicat a aquests espais de comunicació. Escriu d’aquests temes al seu blog, i de la seva passió per l’esport en un altre blog. Va ser un dels impulsors de les trobades de piuladors catalans Cava&Twitts.
(Marc Cortés és un dels 200 protagonistes de la Internet catalana de Sobirania.cat. Aquest és l'índex onomàstic del llibre amb un miler de referències. Podeu comprar el llibre online.)