Marc Cortés

Marc Cortés
Foto: Enrique Dans

CORTÉS, Marc@marccortes (Barcelona, 1974). Llicenciat en Dret i MBA per ESADE, expert en desenvolupament de negoci i màrqueting digital, és soci-director i director general de RocaSalvatella, consultora especialitzada en la transformació digital dels negocis. Compagina l’activitat professional amb la docència, al departament de Marketing d’ESADE, on fa classes de màrqueting i negoci digital en diversos programes MBA i Executive Education. Ha treballat a ‘La Caixa’, participant en el desenvolupament d’activitat a Internet, i anteriorment va fer consultoria estratègica a Accenture. El 2009 va publicar el llibre 'Iníciate en el Marketing 2.0' sobre l’ús dels nous mitjans online en el màrqueting relacional, i el mateix any 'Nanobloging', el primer llibre en espanyol dedicat a aquests espais de comunicació. Escriu d’aquests temes al seu blog, i de la seva passió per l’esport en un altre blog. Va ser un dels impulsors de les trobades de piuladors catalans Cava&Twitts.

(Marc Cortés és un dels 200 protagonistes de la Internet catalana de Sobirania.cat. Aquest és l'índex onomàstic del llibre amb un miler de referències. Podeu comprar el llibre online.)

Estigues al dia. Subscriu-te al butlletí