L'hora de la veritat per a l'aeroport del Prat
Tremosa, que ja és un referent [Francesc Sanuy: La denúncia del professor Tremosa], ve a dir-nos que podem ser un aeroport de segona o de primera en funció de l'aposta d'AENA, i planteja aquestes preguntes:
"Clickair ve només al Prat a fer de “gos d’atura”, a ocupar un espai i uns slots per a que Star Alliance no els pugui ocupar, com opinen els millors analistes a Catalunya? AENA està ampliant el Prat per a donar-lo en safata als alemanys? Pot el Prat prioritzar Clickair, que només ofereix vols de baix cost, quan sense vols intercontinentals Catalunya no figurarà en el mapa global? Pot anar el Prat en contra els interessos de Girona i Reus, que basen en el baix cost el seu posicionament i creixement a Europa? AENA dirà, però, que “Iberia té uns drets històrics que s’han de respectar”. També Spanair tenia drets històrics a Madrid i la concessió a la T4 ha anat com ha anat. Hi té res a dir la Generalitat i la societat civil catalana?"
Reitero la seva pregunta: Hi tenim res a dir?
(Per cert, la blocaire erotico-política Mireia ha escrit Xat-entrevista amb el Ramon Tremosa, que m'ha semblat divertidíssim i sensacional. És la mateixa Mireia que participa en aquest concurs, i demana que la voteu. Serveixi aquest afegitó com a desengreixant.)