T-Sud = T5 de Barajas

"AENA, però, ha ubicat a la terminal més moderna del Prat els vols de baix cost d’Iberia (Clickair) i el pont aeri a Madrid, vols que són de punt a punt. Ja que a la T-Sud hi arribarà l’AVE, que a tots els aeroports del món alimenta vols intercontinentals, sobta que a la T-Sud es prioritzin tants vols de curt radi. Relegar a la terminal vella l’aliança Skyteam, en canvi, que avui és qui ofereix més vols directes als EUA, revela què vol AENA al Prat: baix cost i alimentació de Barajas. Germà Bel [web], coautor del llibre Aeroports i Poder, ho resumeix així: “En un restaurant és normal que qui menja un entrepà vagi a la barra, mentre que qui menja a la carta vagi al reservat; per què al Prat qui menja entrepà (Iberia) va al reservat (T-Sud)? Per què el Prat ha d’apostar per qui no aposta pel Prat?” Vegeu tots els plans de negoci que Iberia ha dipositat a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (www.cnmv.es): un únic hub a Madrid."

De T-Sud = T5 de Barajas, a l'Avui, de Ramon Tremosa [web]

[Aeroport i nació]

Estigues al dia. Subscriu-te al butlletí