Bondia Lleida fa el salt a Internet amb l'ACN
Nova etapa del diari gratuït Bondia Lleida, que reforça la presència d'informació de Ponent a través d'Internet. Ho fa amb domini .cat [bloc]. (El nou Segre, en canvi, ha preferit el .com.) El Bondia.cat neix aquest mateix dilluns, coincidint amb la contractació dels serveis de l'Agència Catalana de Notícies (ACN), que proporciona continguts en format text, àudio i fotografia. Un mitjà més del país que fa el salt a la xarxa de la mà de l'ACN, i en van uns quants. El diari que dirigeix el periodista blocaireJosep Ramon Ribé segueix les passes del seu germà andorrà, el Bondia Andorra.
El director-gerent del Bondia Lleida, Ignasi Prat, explica així la nova aposta del seu mitjà: "Som conscients d’allò que ens diferencia de la premsa escrita diària. La idea d’un diari gratuït és només una manera diferent de presentar la premsa escrita, amb un plantejament econòmic i editorial diferent al de la tradicional. Un mitjà de comunicació que s’adapta al ritme de vida modern i ofereix la possibilitat a tot tipus de públic objectiu de sentir-se informat en poc temps. I tampoc deixem de banda la necessitat de contribuir a la creació de nous lectors, d’aquell segment de la població que habitualment no llegeix premsa i que, pel format i les característiques del BONDIA, hi troba un referent. Distribuir-se de forma gratuïta no vol dir estar buit de contingut, o que l’actualitat reflectida estigui mancada de rigor. Estan canviant els hàbits en el consum de mitjans, la manera en què aquests arriben a la ciutadania i que provoca l’accés de nous sectors socials a la lectura de la premsa. Els mitjans de comunicació hem d’estar en constant evolució i els nous reptes de la societat de la informació del segle XXI així ens ho exigeixen. Malgrat la nostra joventut, i sent conscients del camp que ens queda per recórrer, el BONDIA Lleida s’endinsa en un nou camí sense retorn, el de la tecnologia. El BONDIA.CAT té com a finalitat de donar al lector el màxim de facilitat per poder tenir la informació del que passa a Lleida amb immediatesa i la qualitat que es mereix."
El director-gerent del Bondia Lleida, Ignasi Prat, explica així la nova aposta del seu mitjà: "Som conscients d’allò que ens diferencia de la premsa escrita diària. La idea d’un diari gratuït és només una manera diferent de presentar la premsa escrita, amb un plantejament econòmic i editorial diferent al de la tradicional. Un mitjà de comunicació que s’adapta al ritme de vida modern i ofereix la possibilitat a tot tipus de públic objectiu de sentir-se informat en poc temps. I tampoc deixem de banda la necessitat de contribuir a la creació de nous lectors, d’aquell segment de la població que habitualment no llegeix premsa i que, pel format i les característiques del BONDIA, hi troba un referent. Distribuir-se de forma gratuïta no vol dir estar buit de contingut, o que l’actualitat reflectida estigui mancada de rigor. Estan canviant els hàbits en el consum de mitjans, la manera en què aquests arriben a la ciutadania i que provoca l’accés de nous sectors socials a la lectura de la premsa. Els mitjans de comunicació hem d’estar en constant evolució i els nous reptes de la societat de la informació del segle XXI així ens ho exigeixen. Malgrat la nostra joventut, i sent conscients del camp que ens queda per recórrer, el BONDIA Lleida s’endinsa en un nou camí sense retorn, el de la tecnologia. El BONDIA.CAT té com a finalitat de donar al lector el màxim de facilitat per poder tenir la informació del que passa a Lleida amb immediatesa i la qualitat que es mereix."