Ramon Barnils a El Temps el 1996: "Broma de l'Agència"

Periodistes de base, polítics radicals i ciutadans afeccionats a qüestions de fons estan contents perquè la CCRTV estudiarà la viabilitat econòmica d'una agència de notícies nostra, i estan indignats perquè saben que no hi ha cap agència de notícies pròpiament dita que sigui viable. Totes perden diners, com la sanitat general i l'ensenyament per a tothom. Com les ràdio-televisions "públiques". Fa uns anys el senyor Prenafeta ja es gastà uns centenars de milers de les nostres pessetes en un estudi com aquest, concretament d'una empresa de Sabadell, situada al passeig dels Semaiers. L'estudi va dir la veritat, una agència de notícies és deficitària. Prenafeta -i els seusvan tenir excusa per no fer-la. L'agència ens hauria costat cada any una desena part del que llavors ens costaven la ràdio i la TV públiques. Però vots són vots per cars que siguin, mentre que informació és només informació per barata que resulti.

[Article de Ramon Barnils publicat a El Temps el 1996]

Estigues al dia. Subscriu-te al butlletí