"L'espectre del tripartit"
Títol:L'espectre del tripartit. Comunicació política i comportament electoral a les eleccions catalanes del 2006
Autors: Jordi Pericot i Canaleta, Arantxa Capdevila Gómez (Ed.).
Edita:Documenta Universitaria
Apuntde l'editorial: "La campanya electoral
de les eleccions al Parlament del 2006 es va desenvolupar en una
situació marcada per dos fets fonamentals. Per una banda, la incertesa
dels resultats i, molt especialment, la configuració del futur govern
(a causa de la previsible necessitat de configurar una coalició).
D’altra banda, tot i que tots els partits van tenir present l’anterior
govern tripartit, no van fer explícita la seva presència en la campanya
electoral. Per tant, el tripartit es converteix en una mena d’ombra que
plana sobre la comunicació de totes les forces polítiques, sense
arribar a prendre prou entitat.
Aquest estudi aborda l'anàlisi de la campanya des de perspectives i metodologies complementàries en el marc de la comunicació política. És el quart estudi dedicat a les campanyes electorals catalanes després dels anteriors corresponents a les eleccions de 1995, 1999 i 2003. Diferents equips d'experts i analistes (F. Pallarés, J. Muñoz, C. Pont, M. Mauri, M. Obradors, J. Fernández, A. Capdevila, J. Pericot, M. Figueras, J. Gifreu, L. Gómez, T. Aira, F. Sáez, E. Xicoy, X. Ruiz, E. Pujadas, O. Pérez, A. Casals, L. López) examinen els aspectes més rellevants de la campanya i les seves repercussions en l'electorat."
Aquest estudi aborda l'anàlisi de la campanya des de perspectives i metodologies complementàries en el marc de la comunicació política. És el quart estudi dedicat a les campanyes electorals catalanes després dels anteriors corresponents a les eleccions de 1995, 1999 i 2003. Diferents equips d'experts i analistes (F. Pallarés, J. Muñoz, C. Pont, M. Mauri, M. Obradors, J. Fernández, A. Capdevila, J. Pericot, M. Figueras, J. Gifreu, L. Gómez, T. Aira, F. Sáez, E. Xicoy, X. Ruiz, E. Pujadas, O. Pérez, A. Casals, L. López) examinen els aspectes més rellevants de la campanya i les seves repercussions en l'electorat."