bloc sense fulls

Debat sobre comunicació i 'startups'

Divendres, 18 de setembre de 2015 09:00 h







Aquest dijous he participat en una taula rodona sobre com les 'start-ups' poden aconseguir visibilitat a través dels mitjans de comunicació, a Wayra, l'edifici de Telefónica al Fòrum de Barcelona, acompanyat pels també periodistes Mar Galtés (La Vanguardia), Tina Díaz (Expansión) i Héctor Manzano (Barcinno). Algunes de les aportacions que he intentat fer:

- Els temes de tecnologia, innovació i emprenedoria s'apleguen en una nova secció a la web.
- És un tipus de contingut que s'alimenta de periodistes de les seccions clàssiques d'Economai, Societat i 'online'.
- Afavoreix el contingut a canals i blogs vinculats a la web del mitjà (per divulgar gadgets i fitxes.
- Aquest entorn propicia la creació de noves seccions o subseccions com videojocs, app's, virals, etc.
- Els mitjans generalistes no poden competir amb els mitjans de nínxol, però aporten prestigi.
- Les notícies de 'startups' aporten optimisme al relat de crisi que impregna els mitjans generalistes.
- Barcelona lidera el sector de les 'startups' i els mitjans segueixen la pista d'emprenedors que triomfen a fora.




        comentaris

No hi ha cap comentari



comentaris
El comentari s'ha enviat correctament.

darrers comentaris

fotos

El Punt

Dissabte, 12 feb.
Més fotografies

vídeos

documents






traductor



follow us in feedly

Saül Gordillo
  • ESTIGUES AL DIA!

  •    


© 2017, Saül Gordillo     Crèdits