Aquest dijous he participat en una taula rodona sobre com les 'start-ups' poden aconseguir visibilitat a través dels mitjans de comunicació, a Wayra, l'edifici de Telefónica al Fòrum de Barcelona, acompanyat pels també periodistes Mar Galtés (La Vanguardia), Tina Díaz (Expansión) i Héctor Manzano (Barcinno). Algunes de les aportacions que he intentat fer:
- Els temes de tecnologia, innovació i emprenedoria s'apleguen en una nova secció a la web. - És un tipus de contingut que s'alimenta de periodistes de les seccions clàssiques d'Economai, Societat i 'online'. - Afavoreix el contingut a canals i blogs vinculats a la web del mitjà (per divulgar gadgets i fitxes. - Aquest entorn propicia la creació de noves seccions o subseccions com videojocs, app's, virals, etc. - Els mitjans generalistes no poden competir amb els mitjans de nínxol, però aporten prestigi. - Les notícies de 'startups' aporten optimisme al relat de crisi que impregna els mitjans generalistes. - Barcelona lidera el sector de les 'startups' i els mitjans segueixen la pista d'emprenedors que triomfen a fora.