bloc sense fulls

Les 'dues Espanyes digitals' abracen la bandera de la transparència

Dissabte, 14 de març de 2015 19:00 h

Pedro J. Ramírez y Nacho Escolar venden El Español y El Diario como proyectos digitales propiedad de sus suscriptores, socios, accionistas #congresoHuesca #congresoperiodismo #periodismo #huesca15 #periodisme #internet #igmataro #igerscalella #igersmaresm

"Estem fent de la necessitat virtut", admet Pedro J. Ramírez en l'última sessió del Congrés de Periodisme Digital d'Osca, un escenari impensable fa uns anys per a l'exdirector del diari 'El Mundo'. Els periodistes dels mitjans tradicionals comencen a desfilar per Osca coincidint amb el seu salt, com a professionals i editors –"empresaris", ha dit–, del suport de paper a l'estricte digital. Pedro J. ha admès que disposa d'11 milions d'euros per llançar el digital 'El Español' a la tardor, potser amb motiu de la campanya electoral a Catalunya. En conversa amb el també periodista Ignacio Escolar, copropietari i director d'eldiario.es, Ramírez ha dit que "el paper és necessari per seguir enganyant els anunciants perquè paguin molt més que en el digital per molt menys". Pedro J. va dirigir 'El Mundo', de paper, durant 25 anys. La fe del convers.

(Llegiu l'article sencer publicat a la web d'El Periódico, també en castellà)


        comentaris

No hi ha cap comentari



comentaris
El comentari s'ha enviat correctament.

darrers comentaris

fotos

Ribera d'Ebre

Dissabte, 30 abr.
Més fotografies

vídeos

documents






traductor



follow us in feedly

Saül Gordillo
  • ESTIGUES AL DIA!

  •    


© 2017, Saül Gordillo     Crèdits