Estaria bé fer una estadística amb les llistes més votades i el percentatge de vot que han tret.
Pe: no és el mateix que, com a Riells, hagin deixat una llista a un regidor de la majoria absoluta (5 de 11) que a un altre municipi on s'hagi quedat més lluny (3 de 9). El cas de Riells és flagrant, ja que l'alcalde té 3 regidors seus, i ha hagut de fer un pacte antinatura contra la llista més votada ( 5 regidors)
A Arenys de Mar hi haurà govern en minoria de CiU i el PP amb el suport del regidor del Bloc Municipal (VIA.M, SI i RCat), que assumeix Inserció Laboral i Comerç però sense entrar oficialment al govern. Tots tres grups sumaran 8 dels 9 regidors que calen per disposar de majoria al ple.
http://www.radioarenys.cat/?p=noticia&id=9474
http://elecciones.mir.es/resultados2011/99MU/DMU0908900699_L1.htm?d=95&e=247
A Alfés, la CUP que ser la llista més votada perd l'alcaldia gràcies a un pacte entre ERC i CIU.
A Horta de Sant Joan (CiU:4, PP:3 i PM:2),finalment l'alcaldia anirà a parar al PP durant els 4 anys, i els socialistes es conformen amb la tinença-alcaldia.
Santa Eulàlia de Ronçana (Vallès Oriental): CiU (6) pacta amb el PP (1) i deixen a l'oposició a Independents-ERC (3), PSC (2) i IC (1)





