bloc sense fulls

Laporta no és Obama

Dimarts, 2 de març de 2010 09:30 h

Molt soroll i... el web de Joan Laporta provoca una gran decepció. Les expectatives eren excessives, vist el resultat final. Es tracta d'una pàgina senzilla i de disseny manifestament millorable. Incorpora una sèrie d'eines 2.0 (YouTube, Facebook i Twitter) gens autèntiques, perquè ningú no es creu que sigui el propi (candidat?) Laporta qui se n'encarregui de mantenir la conversa amb els internautes. Però el que ningú no pot negar és que el ressò i el cop d'efecte han estat espectaulars. Un èxit de visites. Morir d'èxit, de fet, perquè el servidor va petar. I la sensació que el món s'acabava ahir a les dotze del migdia, però la vida continua i ho fa amb la mateixa incertesa que abans. No coneixem, encara, el propòsit concret de l'encara president del Barça. Sabem que vol jugar, però està per veure si la samarreta per defensar els colors de Catalunya és pròpia (partit nou) o prestada (aliança amb algun moviment existent). Sabem que vol jugar, però està per veure l'equip. Qui fa de defensa, qui relliga el mig del camp i qui l'acompanya a l'atac. Massa dubtes i doble joc. Ni Laporta és Obama ni Catalunya és els Estats Units. No n'hi ha prou amb escalfar la parròquia virtual, en posar el focus sobre una pantalla d'ordinador i aixecar el teló 2.0 com si aquest fos en si mateix l'objectiu final. La política d'avui no es pot fer sense Internet, però el 2.0 no pot suplir en cap cas la política real o l'ideari o el programa electoral. Ahir vam certificar que això de Laporta provoca interès. Però ara manca tota la resta.

        comentaris

Obama va haver de guanyar primer unes primàries per tenir un partit. No se si aquí en queda cap que encara no tingui decidit el seu candidat. Per altra banda, tampoc esperava que en el primer dia ja ho expliques tot. Jo li donaria una mica de marge,el dospuntzerisme és una cursa de llarg recorregut. Salutacions.

@Saúl, Unes quantes puntualitzacions: eines autèntiques: que vols dir amb això? que en Laporta s´ha de dedicar a crear un software nou per la web? Jo crec que al revés, el que entèn de marketing online, sap que en Laporta s´ha envoltat de les eines necessàries per realitzar el que ha fet que és una primera campanya de captació online: - twiiter i/o facebook: perquè amic Saül, el debat avui en dia, apart dels blogs... Llegir més

5 -10 -20 -tots
1



comentaris
El comentari s'ha enviat correctament.

fotos

ACN

Dijous, 18 des.
Més fotografies

vídeos

documents






traductor



follow us in feedly

Saül Gordillo
  • ESTIGUES AL DIA!

  •    


© 2019, Saül Gordillo     Crèdits